Virginia Shea 1 käsk: Ole inimene. 06. - 13.10.2017

Mina ise putun kokku Virginia Shea 10 käskudega alles praegu, aga minu üleskasvatus on piisaval hea, et ma nendest käskudest teadmata, proovin neid mitte rikkuda ja alati inimeseks jääda. Minu jaoks see on suht kerge teha, kuna olen introvertne inimene ja ei suhtle väga palju online. Mulle pigem meeldib jälgida ja kuulata mida teised räägivad. Näide millest tahan rääkida on seotud MOBA mängudest ja kui toksilised inimesed võivad seal olla. Mulle meeldib selline mäng nagu „League of Legends“, ma ei ole väga hea mängija kuna mul ei ole 10 tundi iga päev aega seda mängimiseks. Ja sellel tasemel, kus ma mängin on mõnikord väga raske mängida sest kui kegi eksib, teised meeskonna liikmed suure tõenäosusega hakkavad teda sõimama ja selle asemel, et keskenduda mängimise peale hakkab sõimusõda. Ja kui noored inimesed mängivad koguaeg sellises keskkonnas võib tekkida arusaam, et see on normaalne käitumine. Peale paar mängu sellises keskkonnas ma ei suuda niimoodi jätkata ja pean meeskonna chatti välja lülitama. Enamus mängijatest on väga noored ja nad ei saa aru, et see negatiivsus toodab ainult rohkem negatiivsut ning see mängija, kes eksis ei hakka paremini mängima sõimamise pärast pigem vastupidi. Muidugi sellega proovitakse võidelda aga toksilisi inimesi on ikka väga palju. Ning mõnikord kui sõimusõda algab on raske kõrvale jääda ja olla inimene. Sellist käitumist võib põhjustada see, et "League of Legends" on väga võistlushimuline mäng ja kõik tahavad võita. Ja me kõik teame, et mitte kõik inimesed suudavad objektiivselt hinnata enda oskusi ja küsida, äkki mina ise ei ole piisavalt hästi mänginud, et võita. Kõige kergem tee on teiste inimeste südistamine. Mõnikord mul tundub, et inimesed alustavad sõimusõdu ainult selleks, et oma negatiivsetest emotsioonidest lahti saamiseks.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Copyleft. 20.-27.10.2017

Kolm head IT- lahendust, millest asja ei saanud. 08.09.-15.09.2017

Free as in Freedom(2.0): Richard Stallman and the Free Software Revolution raamatu arvustus.